قيمت ميلگرد، ميلگرد، قيمت ميلگرد،ميلگرد كلاف،كلاف5.5 قيمت ميلگرد، ميلگرد، قيمت ميلگرد،ميلگرد كلاف،كلاف5.5

آراد آهن

همه چيز درباره كلاف ۵.۵ (حرارتي)و ۶.۵

 

 

قيمت كلاف 6.5 و 6.5 به دليل كاربرد فراوان  در صنايع مختلف براي مهندسان عمران فعال و متخصصان حائز اهميت است.

ميلگرد كلاف چيست؟

ميلگرد ها در كارخانه به صورت شاخه‌ا‌ي و يا كلاف بسته بندي مي‌شوند. در اين نوع بسته بندي كه ميلگرد به صورت دايره‌‌اي حول يك حلقه‌ پيچيه مي‌شوند. اين كار مزايايي از جمله  حجم كمتر، سهولت در جابه‌جايي، حمل و نقل و انبارداري  ميلگرد مي‌شود.

ميلگردهاي كلاف ساده در سايزهاي رايج زير توليد و مورد مصرف قرار مي‌گيرند:

  • ميلگرد۵.۵ كلاف ساده (حرارتي)
  • ۶.۵ كلاف ساده (حرارتي)
  • ميلگرد ۸ كلاف ساده
  • ميلگرد ۱۰ كلاف ساده
  • سايزهاي ۱۲ و حتي بالاتر نيز در كارخانجات در صورت سفارش مشتري توليد مي‌گردد.

 

جهت خريد كلاف ۵.۵ و۶.۵ (حرارتي)با قيمتي استثنايي مي‌توانيد با شماره‌ي 34055-031 تماس بگيريد.

نحوه‌ي توليد كلاف ميلگرد ۵.۵ و ۶.۵

براي توليد ميلگرد كلاف ابتدا درون كوره شمش گداخته مي ‌شوند و سپس به خط نورد گرم ارسال مي شوند. در خط نورد، شمش هاي فولادي مذاب با عبور از ميان غلتك هاي بزرگ و سنگين،كاهش ضخامت و افزايش طول و سطح مقطع دايره اي پيدا خواهند كرد .پس از دست يابي به شكل نهايي، ميلگرد ها به دور يك حلقه مشخص پيچيده مي‌شوند، و بعد از خنك شدن كامل به بازار براي رسيدن به دست مصرف كننده عرضه مي‌شوند.

 

بازرگاني آرادآهن، با خريد در تناژهاي بالا از كارخانجات توليد كننده كلاف ميلگرد و برقراري ارتباط مستمر با آن‌ها، موفق به عرضه ارزانترين كلاف در ايران است. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره ي 34055-031 با ما تماس بگيريد.

انواع كلاف براساس آلياژ

به دليل ترد بودن عنصر آهن به تنهايي نمي‌توان از اين عنصر براي ساخت مقاطع فولادي استفاده كرد و بايد با عناصر ديگر تركيب شده  تا به مقاطعي مستحكم و مقاوم دست پيدا كرد. يكي از اين عناصر، كربن است . تفاوت درصد عنصر كربن در آلياژ ميلگرد كلاف باعث مي‌شود ويژگي‌هاي خاصي پيدا كرده و درنتيجه رفتارهاي متفاوتي داشته باشد. بر اساس درصد كربني كه در آلياژ ميلگردهاي كلاف استفاده مي شود اين محصولات را در سه نوع زير تقسيم بندي مي‌كنند:

ميلگرد كلاف كم كربن:

در آلياژ اين ميلگرد كلاف از عنصر كربن با درصد پاييني استفاده مي شود. ميلگردهاي كلاف كم كربن از مقاومت پايين‌تري نسبت به انواع ديگر برخوردارند اما ويژگي‌هاي مفيد ديگري چون قابليت فرم پذيري و كش پذيري بالايي دارند.كلاف ۵.۵ و ۶.۵ جزء ميلگردهاي كلاف كم كربن به شمار مي‌روند.

ميلگرد كلاف متوسط:

در اين محصول عنصر كربن به اندازه‌ي متوسط به كار برده شده است. ميلگردهاي كلاف متوسط جزو محصولات فولادي نيمه نرم و نيمه سخت به شمار مي‌روند. اين مقاطع فولادي مقاومت بالاتري نسبت به ميلگردهاي كلاف كم كربن دارند اما در مقابل به اندازه‌ي آن‌ها انعطاف پذير نيستند

كلاف پر كربن:

اين ميلگرد كلاف پر كربن با دارا بودن درصد بالايي از عنصر كربن در آلياژ خود، محصول فولادي سختي به شمار مي‌رود. مقاومت و استحكام آن بالا. اما در مقابل انعطاف پذيري كمي دارد

كاربردهاي ميلگرد كلاف در صنايع مختلف:

ميلگردهاي كلاف كاربردهاي بسياري در صنايع مختلف دارند. به همين دليل ميزان تقاضا براي خريد اين نوع ميلگردها بسيار زياد است. به خصوص خريد كلاف ۵.۵ و ۶.۵ (حرارتي) در بازار آمار بالايي را به صورت روزانه به خود اختصاص مي‌دهد. مواردي از كاربردهاي ميلگرد كلاف عبارتند از:

  • توليد دكل، كابل‌ها و سيم‌هاي برق
  • ساخت انواع تاير و لاستيك ماشين
  • ساخت پيچ و مهره
  • توليد سيم‌هاي بكسل قوي
  • استفاده در صنايع الكترودسازي و جوشكاري
  • ساخت قطعات مختلف خودرو مثل فنر خودرو، سوپاپ‌ها و…
  • ساخت انواع توري‌ها و صافي ها چون توري مرغي، توري حصاري و …

آراد آهن بزرگترين تامين كننده انواع كلاف ساده و آجدار در ايران

بازرگاني آراد آهن با بيش از دو دهه سابقه به عنوان بزرگترين مرجع فروش انواع كلاف ساده و آجدار در سطح كشور فعاليت دارد. اين شركت مرجع فروش كليه كارخانجات داخلي است.و محصولات خود را با كمترين قيمت در بازار و نيز تضمين كيفيت به صورت حضوري و غيرحضوري به فروش مي‌رساند.

شما مي‌توانيد در هر شهر و يا استاني از ايران تنها با برقراري يك تماس(34055-031) به صورت غيرحضوري سفارشات خود را ثبت كرده و در كمترين زمان ممكن محصولات خود را تحويل بگيريد.

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/9/1 ساعت: ۱۰ توسط:aradahan :